رونمایی پرویز پرستویی از تنها عشق زندگی اش / همه با این عکس شوکه شدند !

تپش3- پرویز پرستویی در سال 1360 وقتی 26 ساله بود با نسترن پرستویی ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو فرزند، یکی دختر بنام سمیرا و یک پسر بنام بهروز است.

رونمایی پرویز پرستویی از تنها عشق زندگی اش / همه با این عکس شوکه شدند !
به گزارش تپش 3:

به گزارش تپش3، پرویز پرستویی ، بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما خبر از خداحافظی خود از سینما و رسانه ملی داده است اکنون نیز عکسی از وی منتشر شده است که در کنار همسرش می باشد.پرویز پرستویی متولد ۲ تیر ۱۳۳۴ در کبودرآهنگ است. پرویز پرستویی بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون، خواننده و گوینده ایرانی است. پرویز پرستویی موفق به دریافت نشان درجه یک گواهی‌نامه هنری گردیده‌است. پرویز پرستویی با دریافت چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد، در بین بازیگران ایرانی رکورددار است. طبق اطلاعات رسیده هنوز از دلیل این تصمیم عجیب پرستویی اطلاعی در دست نیست، اما روزنامه «جوان» امیدوار است که این بازیگر ارزشمند و متعهد سینما و تلویزیون بار دیگر با حضور در آثار نمایشی، سینمای ایران را مورد توجه قرار دهد. فیلم‌ های خرس و من و زیبا آخرین آثاری است که پرستویی در آنها ایفای نقش کرده و در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده است.

پرویز پرستویی

پرویز پرستویی در سال 1360 وقتی 26 ساله بود با نسترن پرستویی ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو فرزند، یکی دختر بنام سمیرا و یک پسر بنام بهروز است.

وب گردی

نظر شما

آخرین مطالب